Header afbeelding

Diensten

Consultancy & advies

De ontwikkelingen op het gebied van technologie, sociaal vlak en wetgeving veranderen momenteel zeer snel. De impact hiervan op bedrijven en bedrijfsprocessen kan substantieel zijn. Een van de diensten die professionals aan klanten aanbieden is het geven van advies op het gebied van beveiliging en interne bedrijfsprocessen. Hierbij zijn de mogelijkheden op basis van de huidige en toekomstige technische mogelijkheden van groot belang. Door slimme toepassing van nieuwe technologie kan vaak een grote toegevoegde waarde voor een organisatie gecreëerd worden.


Consultancy

Software ontwikkeling

Lamson combineert kennis van beveiliging en IT met innovatiekracht en implementatievermogen.
Het resultaat zijn oplossingen die toegevoegde waarde creëren voor organisaties op het gebied van bedrijfsprocessen en beveiliging.
Binnen projecten werken wij op basis van de scrum methode. Onze manier van werken onderscheidt zich niet alleen door onze technische expertise. De realisatie van een goede software applicatie vergt een multidisciplinaire aanpak. Daarom werken wij bij projecten met multidisciplinaire en zelfsturende teams waarbij de klant altijd onderdeel is van het projectteam.


System en software integration

De bedrijfsprocessen van klanten vereisen vaak dat data beschikbaar moet zijn in diverse software applicaties of dat diverse software applicaties met elkaar moeten samenwerken. Lamson biedt hierin zijn diensten aan en is specialist op het gebied van integratie van software en systemen. Hiervoor wordt soms gebruik gemaakt van interfaces, koppelingen en middleware van Lamson. Doordat Lamson een grote toegevoegde waarde van applicaties voor haar klant eist, zijn wij gespecialiseerd in complexe integratievraagstukken.


Cloud Services

Cloud services

Lamson is een specialist op het gebied van cloud services. Onze applicaties worden op basis van Software as a Service (SaaS) aangeboden aan onze klanten. Wij ontzorgen onze klanten door volledige hosting van applicaties aan te bieden op basis van ons cloud platform. Lamson werkt alleen met een beveiligde dataverbinding op basis van hoge eisen.


Project management

Lamson is een projectenorganisatie. De gehele organisatie is agile ingericht en op deze efficiënte wijze voeren wij ook de projecten voor onze klanten uit. Wij streven naar volledige ontzorging van de klant door de regie van een project nemen. Voor onze projecten stellen wij, afhankelijk van de behoefte, een team van experts samen voor een optimaal resultaat.

Het gehele projectteam bestaat doorgaans uit medewerkers van de klant en van Lamson en er wordt altijd op basis van de scrum methode gewerkt. Voor alle projecten wordt vooraf een duidelijke scope, planning en kosten bepaalt. Lamson geeft commitment aan een kwalitatief goede oplossing op basis van vooraf gestelde budgetten en tijdslijnen.


Diensten - Design en Development

Design & development

De kracht van Lamson is het leveren van maatwerk oplossingen, daar waar nodig. Om snel en nauwkeurig te kunnen werken, beschikt Lamson over een eigen ontwerp- en ontwikkelafdeling. Hierdoor kan op basis van onze brede kennis van hard- en software maatwerk geleverd worden met een hoge kwaliteit en binnen onze eigen organisatie.


Installatie

De kracht van Lamson is dat een project van aanvraag tot oplevering met eigen mensen wordt gerealiseerd. Lamson installeert en monteert de systemen en software op een professionele wijze. Ons team van ervaren projectleiders en technici begeleid elk project vanaf opdracht (of zelfs al eerder) tot aan de uiteindelijke oplevering en acceptatie van het betreffende systeem. In samenspraak met u wordt er een planning opgesteld zodat de processen binnen uw bedrijf niet of nauwelijks worden verstoord.

Uw onderneming is altijd in beweging. Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat uw bedrijf door groei moet uitbreiden. Misschien wilt u een efficiencyslag maken door processen op een andere manier in te richten. Hoe het ook zij, een geïnstalleerd systeem komt het best tot zijn recht als het met uw onderneming in de pas loopt. Wilt u meer informatie over installatie mogelijkheden? Of wilt u uw systeem uitbreiden of wijzigen? Neem gerust contact met ons op om uw wensen te bespreken. Wij helpen u graag verder.


Diensten - Service en Support

Service en support

Als een project is opgeleverd begint pas het gebruik van een oplossing. Lamson beschikt over een eigen service en support afdeling welke 24 uur en 7 dagen in de week actief is. Lamson beschikt over een landelijk dekkend netwerk van service technici in Nederland en België. Hierdoor kunnen wji op basis van snel service binnen maximaal 4 uur op locatie zijn. Buitenlandse service leveren wij op afroep. Door middel van Service Level Agreements weet u als klant exact wat u van ons kan verwachten.
Maakt u gebruik van Service op afstand? Dan kunt u hier de teamviewer client downloaden waarmee we u veilig op afstand kunnen helpen!


Software onderhoud

De software applicaties van Lamson worden continu onderhouden. Door het hoge tempo van technologische ontwikkelingen en eisen ten aanzien van beveiliging is continue aanpassing van software applicaties benodigd. Daarnaast werkt Lamson continu aan de functionele verbetering van haar software applicaties om te toegevoegde waarde van de applicaties voor klanten te optimaliseren.

Cases

Project NS Centraal Station Rotterdam

Lees verder →

Apollo Vredestein – Toegangscontrole, Afspraaksoftware, AEOS Security Management Software

Lees verder →

Case: Klantverwijssysteem Bernhoven Ziekenhuis Oss

Lees verder →

"Ik had enkele specifieke wensen voor dit project. Hier heeft Lamson uitstekend rekening mee gehouden. Het project werd vlot en vakkundig opgeleverd. Ook de service daarna is uitstekend!"

  —   Jeroen Wilmink, Plus Wilmink

Copyright (c) 2017 Lamson Group BV

Realisatie: Branding New