Header afbeelding

Afspraak en Reserveringssoftware

Steeds meer bedrijven en instanties maken gebruik van afspraak- en reserveringssoftware (Online Reserveringssysteem) om hun bezoekers in staat te stellen zelf online een afspraak te maken.

Flexibiliteit voor de klant en een efficiënt operationeel proces voor de dienstverlener.

Uit onderzoek blijkt dat klanten flexibiliteit ten aanzien van het maken van een afspraak zeer op prijs stellen. Aan de kant van de cliënt is een groeiende behoefte om de mogelijkheid te hebben online afspraken te kunnen maken om het dienstverleningsproces zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Hierdoor worden kosten bespaard en verbeterd de dienstverlening aan de klant.


Onze systemen

Systeem overzicht

Internet Afspraken

Met de Internet Afspraken module van LAMSON kunt u via de website van uw organisatie snel en eenvoudig afspraken maken, 24 uur per dag.

Enkele voordelen van Internet Afspraken zijn:

  • Verbetering van uw service doordat u constant bereikbaar bent;
  • Een duidelijk inzicht in planning en prestaties;
  • Makkelijk in gebruik dus toegankelijk voor iedereen

Mogelijkheden:

  • Integratie met Outlook;
  • Mogelijkheid om zelf extra productvelden toe te voegen;
  • E-mail of sms reminders, per product instelbaar;
  • Instelbare opening- en sluitingstijden voor meerdere locaties en achterliggende resources;
  • Afspraken ook via de mobiele telefoon direct te boeken;
  • Unieke agenda filterfunctie om exact voor de klant te bepalen welk tijdstip daadwerkelijk beschikbaar is;
  • Online applicatie is volledig door de klant te beheren en aan te passen;
  • Capaciteitsplanning / Personeelsplanning.

Onze Internet Afspraken module is goed te combineren met Toptaken websites. Gebruikers van een website willen zo snel mogelijk doen waarvoor ze naar de website komen, zoals het doen van een aanvraag. Daarom richten steeds meer bedrijven en instanties de website in volgens het toptaken principe: niet zoveel mogelijk informatie laten zien, maar de gebruiker zo goed mogelijk helpen een taak af te ronden. Internet Afspraken ondersteunt u daar bij.

Wilt u meer weten?

In onze productbrochure leest u over het Lamson Klantcontact portaal. Hierin vindt u de functionaliteiten terug die hier besproken zijn, zoals Internet Afspraken en Internet Reserveringen.


Stel ons uw vraag en wij nemen vrijblijvend contact met u op.

Cases

Case: Gemeente Halderberge

Lees verder →

Case: Klantverwijssysteem Elkerliek Ziekenhuis

Lees verder →

Lamson klantverwijssysteem in het Bernhoven Ziekenhuis

Lees verder →

"Ik had enkele specifieke wensen voor dit project. Hier heeft Lamson uitstekend rekening mee gehouden. Het project werd vlot en vakkundig opgeleverd. Ook de service daarna is uitstekend!"

  —   Jeroen Wilmink,

Copyright (c) 2017 Lamson Group BV

Realisatie: Branding New