Case: Klantverwijssysteem Elkerliek Ziekenhuis
Het Elkerliek ziekenhuis gevestigd in Helmond, breid uit naar 5 locaties en moderniseert daarbij haar huidige systeem van LAMSON.
Het project bestaant uit een vernieuwde en gemoderniseerde afspraken website en de inzet van een nieuw en krachtig webbased klantverwijssysteem. Daarmee zijn wij nu in staat om nog efficiënter de patiënten te helpen ongeacht de locatie van de bloedprikpoli.
Verbeterde klantervaring en gebruiksgemak
Patiënten kunnen bijvoorbeeld voorafgaand aan hun bezoek al een afspraak maken, zodat een snelle behandeling gegarandeerd is op de locatie van keuze van de patiënt.
De eenvoud in het gebruik van het systeem en de rapportage module zijn een verademing voor de medewerkers. Zo eenvoudig is dit nog nooit geweest!

Online Afspraken en Klantverwijssysteem voor het Elkerliek Ziekenhuis in Helmond
Samenwerking met Lamson
Het was voor ons als ziekenhuis geen moeilijke keuze om weer voor LAMSON te kiezen als leverancier van hun producten en diensten. De samenwerking en afstemming heeft ervoor gezorgd dat er een oplossing wordt geleverd waar wij jaren mee vooruit kunnen.
De oplevering van dit project zal medio augustus zijn van dit jaar en zal gedurende deze periode verder in deze case beschreven worden.
Meer weten?
Benieuwd? Bezoek dan eens de afspraken website van het ziekenhuis: http://onlineafspraak.elkerliek.nl/
Neem ook contact op met één van onze salesmedewerkers via 030-6934580 of vul vrijblijvend het onderstaande formulier in. Een van hen neemt dan contact met u op!