Header afbeelding

Case: Gemeente Halderberge

Al jarenlang maakt Gemeente Halderberge gebruik van de producten en diensten van Lamson en daarom zijn we blij dat we opnieuw zijn uitgekozen om voor deze klant een project te doen.

Het project

De Gemeente Halderberge had behoefte aan een systeem waarmee burgers in staat gesteld worden om voorafgaand aan een bezoek een afspraak of reservering te maken. Dit moet de wachttijd voor de bezoekers verkorten en een snellere afhandeling mogelijk maken voor de gemeente. Dit zorgt voor een grotere klanttevredenheid en verminderd de werkdruk voor het personeel.

Er is door Lamson en ORIBI Id. Solutions een toekomstbestendige oplossing gerealiseerd!

Voor dit project hebben we gekozen voor een samenwerking met onze betrouwbare partner ORIBI, zodat we voor en met de gemeente Halderberge een totaal oplossing konden realiseren.

De oplossing

De oplossing is een uit drie delen bestaand platform: Internet Afspraken en Reserveringen, een Klantverwijssysteem en ORIBI Id. Burger. Deze drie delen zijn ook in drie fases is opgeleverd.

De eerste fase, het softwarepakket Internet Afspraken en Reserveringen zorgt ervoor dat burgers online een afspraak kunnen maken.

De tweede fase was de implementatie van een snel en krachtig klantverwijssysteem. Dit systeem verwijst burgers die het gemeentehuis bezoeken naar de juiste medewerker zodat deze snel de juiste dienst of service kan aanbieden.

De derde en laatste is de integratie tussen ORIBI Burger Id. en de Internet Afspraken en Reserveringen software. Wanneer een bezoeker op het gemeentehuis aankomt moet hij zich bij een speciaal hiervoor ontwikkelde welkomstzuil aanmelden en legitimeren met een geldig legitimatiebewijs.

Dankzij deze oplossing kan de gemeente Halderberge garanderen dat de persoon die aan de balie verschijnt ook daadwerkelijk de persoon is die hij zegt te zijn. Dit zorgt voor duidelijkheid en een verbeterde dienstverlening voor de burger.


Meer weten?

Bent u benieuwd naar dit systeem? Bezoek dan eens de website van de gemeente: www.halderberge.nl.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met een van onze salesmedewerkers via 030-6934580 of vul het onderstaande formulier in. We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Cases

Case: Klantverwijssysteem Bernhoven Ziekenhuis Oss

Lees verder →

Case: Gemeente Goeree Overflakkee

Lees verder →

Case: Klantverwijssysteem Elkerliek Ziekenhuis

Lees verder →

"Ik had enkele specifieke wensen voor dit project. Hier heeft Lamson uitstekend rekening mee gehouden. Het project werd vlot en vakkundig opgeleverd. Ook de service daarna is uitstekend!"

  —   Jeroen Wilmink, Plus Wilmink

Copyright (c) 2018 Lamson Group BV

Realisatie: Branding New