Header afbeelding

Case: Gemeente Goeree Overflakkee

De Gemeente Goeree-Overflakkee heeft haar diensten uitgebreid en gekozen voor een oplossing van LAMSON in samenwerking met ORIBI Id. Solutions. Voor de gemeente Goeree Overflakkee hebben wij de ORIBI Id. Burger applicatie geïntegreerd met onze applicatie Internet Afspraken en Reserveringen en zo één systeem gecreëerd. Het klantregistratieproces van Lamson Internet Afspraken en Reserveringen maakt nu […]

Lees verder →

Case: Gemeente Halderberge

Al jarenlang maakt Gemeente Halderberge gebruik van de producten en diensten van Lamson en daarom zijn we blij dat we opnieuw zijn uitgekozen om voor deze klant een project te doen. Het project De Gemeente Halderberge had behoefte aan een systeem waarmee burgers in staat gesteld worden om voorafgaand aan een bezoek een afspraak of […]

Lees verder →

Apollo Vredestein – Toegangscontrole, Afspraaksoftware, AEOS Security Management Software

Apollo Vredestein had behoefte aan een systeem waarmee de veiligheid van het bedrijfsterrein werd vergroot. Apollo Vredestein besloot dat Lamson daarvoor de juiste partner was, in samenwerking met de firma Nedap. Situatie De uitdaging was als volgt: hoe gaan we van een situatie waarbij er geen controle en registratie is op wie het terrein betreedt […]

Lees verder →

Case: Klantverwijssysteem Elkerliek Ziekenhuis

Het Elkerliek ziekenhuis gevestigd in Helmond, breid uit naar 5 locaties en moderniseert daarbij haar huidige systeem van LAMSON. Het project bestaant uit een vernieuwde en gemoderniseerde afspraken website en de inzet van een nieuw en krachtig webbased klantverwijssysteem. Daarmee zijn wij nu in staat om nog efficiënter de patiënten te helpen ongeacht de locatie […]

Lees verder →

Case: Klantverwijssysteem Bernhoven Ziekenhuis Oss

Vernieuwing bestaande systeem Bernhoven ziekenhuis locatie Oss vernieuwd haar LAMSON klantverwijssysteem om haar patiënten nog efficiënter te kunnen behandelen. De keuze om weer voor LAMSON te kiezen als leverancier voor de locatie Oss was een logische keuze. LAMSON heeft haar meest recente, innovatieve en krachtige klantverwijssysteem geïmplementeerd op een zeer vakkundige en professionele wijze die […]

Lees verder →

Lamson klantverwijssysteem in het Bernhoven Ziekenhuis

Het Bernhoven Ziekenhuis maakt gebruik van een klantverwijssysteem van Lamson voor de afdeling Bloedafname. Deze afdeling maakt gebruik van een klantverwijssysteem dat werkt met een touchscreen. De patiënt geeft met een druk op het scherm aan waarvoor hij komt, krijgt een ticket, gaat zitten op een stoel en ziet op een ander scherm aan welke balie […]

Lees verder →

Project NS Centraal Station Rotterdam

Het NS Centraal Station Rotterdam heeft een grote, 10 jaar durende verbouwing achter de rug. Aan dit project heeft ook Lamson Group een bijdrage kunnen leveren door maar liefst vijf (!) verschillende systemen op tijd bedrijfsklaar op te leveren. Zo is er een Klant verwijssysteem met twee Touch screen zuilen geleverd en zijn er vier buizenpost systemen geïnstalleerd: […]

Lees verder →

Afspraaksoftware en Reserveringssoftware

Afspraak en Reserveringssoftware Steeds meer bedrijven en instanties maken gebruik van afspraak- en reserveringssoftware (Online Reserveringssysteem) om hun bezoekers in staat te stellen zelf online een afspraak te maken. Flexibiliteit voor de klant en een efficiënt operationeel proces voor de dienstverlener. Uit onderzoek blijkt dat klanten flexibiliteit ten aanzien van het maken van een afspraak […]

Lees verder →

Cases

Case: Gemeente Goeree Overflakkee

Lees verder →

Case: Klantverwijssysteem Elkerliek Ziekenhuis

Lees verder →

Project NS Centraal Station Rotterdam

Lees verder →

"Ik had enkele specifieke wensen voor dit project. Hier heeft Lamson uitstekend rekening mee gehouden. Het project werd vlot en vakkundig opgeleverd. Ook de service daarna is uitstekend!"

  —   Jeroen Wilmink, Plus Wilmink

Copyright (c) 2019 Lamson Group BV

Realisatie: Branding New